Reklama bliżej klienta – potykacz owz

Reklama bliżej klienta – potykacz owz

Dla właścicieli sklepów oraz innych punktów usługowych takich jak restauracje, salony fryzjerskie itp. jedną z najważniejszych rzeczy jest przyciągnięcie klienta oraz zainteresowanie go swoją ofertą. Klient musi wiedzieć co dany punkt oferuje, inaczej go nie odwiedzi. Nie każdy jednak może sobie pozwolić na potężne wydatki marketingowe w telewizji lub w prasie. Duże możliwości w tej materii daje nam internet oraz wszechobecne social media. A jak to zrobić w bardziej tradycyjny sposób, najlepiej żeby było efektywnie i zmieścić się w rozsądnych warunkach finansowych?

Reklamuj się potykaczem

potykacz owzJednym z najbardziej popularnych sposobów przekazywania informacji i reklamy w sklepach stacjonarnych oraz innych punktach usługowych jest potykacz owz. Pierwsze skojarzenie, jakie się nasuwa – dosyć śmieszna nazwa. Potykacz owz to inaczej rozkładany stojak, w zdecydowanej większości wykonany z aluminium. Dlaczego potykacz? Tutaj chodzi o miejsce i sposób jego ustawiania. Najczęściej widzimy je przy ruchliwych korytarzach i przejściach w centrach handlowych lub na chodnikach miast, stoją tak blisko naszych „ścieżek handlowych”, którymi podążamy, że informacja z nich płynąca wręcz w nas uderza – „potykamy” się o nią. O to właśnie chodzi, jest to narzędzie wyjścia z informacją, reklamą do klienta fizycznie, tak blisko aby klient nie mógł jej nie zauważyć. Z kolei owz, to po prostu otwórz – włóż – zamknij. Wymiana grafiki lub innej treści w takim prezenterze jest dziecinnie prosta i nie zajmie nam dłużej niż minutę. Dlaczego są takie popularne? Są lekkie, tanie i zapewniają szybką i bezproblemową zmianę ekspozycji lub miejsca. Mają bardzo atrakcyjny wygląd. Podstawą budowy i najważniejszym jej elementem jest aluminiowa rama, w praktyce najlepiej się sprawdza zatrzaskowa, nogi połączone są zawiasem na szczycie i posiadają antypoślizgowe zaślepki na dole oraz ogranicznik rozstawu. Tak zbudowany prezenter jest efektywnym nośnikiem reklamowym i ekspozycyjnym, aluminiowe stylowe ramy świetnie się prezentują i współgrają z przedstawianą grafiką oraz innymi treściami. Jeśli chodzi o rozmiar – ograniczenia tu nie istnieją, możemy wybrać jeden ze standardowych formatów (najczęściej spotykane to: A0,B0, A1, B1, A2, B2) lub poszukać możliwości złożenia zamówienia indywidualnego (trudno nie będzie) wtedy jedynym ograniczeniem jest nasza wyobraźnia oraz poczucie stylu.

Dzisiaj niezwykle istotną rolę odgrywa informacja oraz mobilność, i to nam daje właśnie potykacz owz. Spełnia on wszystkie podstawowe kryteria podręcznej reklamy. Jest lekki, tani, ładnie się prezentuje i przede wszystkim jest mobilny – w mgnieniu oka możemy wymienić jego ekspozycję lub miejsce ustawienia.