Kolorowe skropaki pomogą przyciągnąć klientów

Kolorowe skropaki pomogą przyciągnąć klientów

Coraz chętniej dokonujemy zakupów przez internet. Nic w tym dziwnego – w natłoku obowiązków i wciąż rosnącym tempie życia mamy coraz mniej wolnego czasu, który moglibyśmy i chcielibyśmy poświęcić na chodzenie po sklepach i zapoznawanie się z asortymentem w poszczególnych sklepach, by ostatecznie podjąć najkorzystniejszą decyzję po dokonaniu researchu. Takie samo działanie, przeniesione do sieci wymaga jedynie kilku kliknięć, by zaproponować nam najlepszą ofertę i najatrakcyjniejszą cenę.

Trendy w pakowaniu przesyłek – kolorowe skropaki

skropakSklepy internetowe mają wiele zalet, zarówno dla konsumentów, jak i dla przedsiębiorców, którzy zdecydowali się przenieść swoją działalność do sieci lub rozszerzyć stacjonarny sklep o funkcjonowanie w internecie. Klient dokonuje zakupów znacznie szybciej, mając niemal stuprocentową pewność, że korzysta z najatrakcyjniejszej cenowo oferty. Wystarczy skorzystać z popularnej porównywarki cen, by się o tym przekonać. Ponadto mamy do wyboru znacznie większy asortyment, zatem szansa, że znajdziemy produkt idealnie dopasowany do naszych potrzeb jest znacznie większa. Duża konkurencyjność tego typu punktów wymusza coraz atrakcyjniejsze ceny, liczne promocje oraz rosnącą dbałość o jakość obsługi. Dotyczy to również zabezpieczenia paczek przez ryzykiem uszkodzenia zawartości. Dziś tradycyjny, biały skropak zyskał zupełnie nowe kształty i kolory. Biorąc pod uwagę fakt, że na opinię o marce ma wpływ również cała otoczka marketingowa, sprzedawcy dbają o wszelkie aspekty wizualne, które z pozoru mogą wydawać się błahe i nieważne. I w ten sposób nieatrakcyjne dla oka wypełnienie kuleczkami styropianu często zastępowane jest kolorowymi skropakami w kształcie uroczych gwiazdek czy serduszek, które oprócz swoich podstawowych funkcji zabezpieczających towar przed uszkodzeniem w transporcie, spełniają jeszcze jedno ważne zadanie – cieszą oko podczas otwierania przesyłki i podświadomie wpływają na nasze postrzeganie marki. Takie chwyty częściej stosowane są w przypadku sklepów, kierujących swoją ofertę do kobiet, które w znacznie większym stopniu zwracają uwagę na takie szczegóły wizualne. Często kolorowe wypełnienia możemy spotkać również w przesyłkach zawierających produkty dla najmłodszych.

Sklepy internetowe wciąż się rozwijają i starają się jak najlepiej spełniać oczekiwania klientów. Wymusza to nie tylko rosnąca konkurencja, ale także coraz większa świadomość konsumentów i poszukiwanie ofert, które oprócz atrakcyjnej ceny oferują coś więcej. Dobrym przykładem może być dbałość o wizualny aspekt w przypadku paczek, w które pakowany jest zakupiony produkt. Kiedyś wystarczyłoby, żeby przesyłka była odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem, dziś opakowanie,a nawet jego wypełnienie spełnia ważną funkcję marketingową.