Jak powinny wyglądać firmowe koperty?

Jak powinny wyglądać firmowe koperty?

Firmowa korespondencja jest z punktu widzenia kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa bardzo istotna. Jeśli nie jesteśmy w stanie osobiście porozmawiać z naszymi wspólnikami, ważnymi klientami, czy kontrahentami, warto zadbać przynajmniej o to, aby pamiętali oni o nas dzięki listom oraz okolicznościowym kartkom z życzeniami. Firmowe koperty mogą ponadto zawierać coraz popularniejsze komplimentki (podziękowania za dokonanie transakcji), wizytówki lub bony rabatowe.

Piękne firmowe koperty

koperta z logo firmyJestem od zawsze estetyką, a zatem uwielbiam otaczać się pięknymi przedmiotami, nawet jeśli są one z pozoru mało istotne. Wielu klientów mojej firmy odzieżowej ceni sobie sposób zapakowania przeze mnie wysyłanych zamówień. Ładne opakowania, czy ekskluzywna papeteria sprawiają, że konsumenci uznają moją działalność za świetnie rozwiniętą. Dbając o każdy szczegół, daję świadectwo tego, że klienci są dla mnie bardzo ważni. Ostatnio spore zainteresowanie wśród moich kontrahentów wzbudziła moja nowa koperta z logo firmy. Swoją papeterię samodzielnie zaprojektowałam, a następnie zamówiłam jej wydruk w prestiżowej wrocławskiej oficynie wydawniczej, z którą od lat współpracuję. Oczywiście zapłaciłam za stworzenie dużej liczby kopert (500 sztuk) z najwyższej jakości papieru czerpanego o dobrze dobranej gramaturze. Najważniejsze jednak były dla mnie odpowiednie nadruki. Zależało mi w szczególności, aby nowa papeteria stanowiła swoistą wizytówkę mojego przedsiębiorstwa. Musiała zatem posiadać znak własnościowy w postaci logo. Koperty zamówiłam w standardowy beżowym kolorze, który uważam za bardzo elegancki, a przy tym niezwykle uniwersalny. Ważne było dla mnie to, że otrzymałam z drukarni gotowe już produkty, a nie szablony, które muszę dopiero skleić. W ten sposób miałam pewność, że koperty będą trwałe, ponieważ do ich stworzenia użyto specjalistycznych, bardzo trwałych klei. Wszyscy klienci, którzy otrzymali korespondencję w nowych kopertach, byli zachwyceni, a wielu z nich podzieliło się od razu swoją opinią na jej temat na stronie internetowej mojego sklepu.

Zawsze uważałam, że firmowe koperty stanowią niejako naszą wizytówkę. To właśnie na nie spoglądają odbiorcy naszej korespondencji, aby dowiedzieć się czegoś na nasz temat. Jeśli nawet tak błahy z pozoru produkt, jak koperta, jest wykonany z pięknego ozdobnego papieru, to wiadomo, że jej właściciel przykłada wagę do każdego szczegółu i liczy się ze swoimi klientami, nie szczędząc grosza. Polecam w szczególności nabywanie firmowej papeterii wyposażonej w logo naszego przedsiębiorstwa.